Yale Doorman konsumentkampanj 2018

/Other/assa-se/om-assa/ASSA-nyhetsbrev/2018-1/yale-kampanj-2018-2.jpg

Gör dig redo, i april kommer vår högintensiva Yale Doorman marknadsföring gå igång.

Årets Yale Doorman-kampanjer ser annorlunda ut mot tidigare år. Tidigare har vi satsat på en vår- och höstkampanj under våra traditionella försäljningstoppar. Nu har vi bytt till strategin ”always on” vilket innebär att vi har en digital marknadsnärvaro under hela året. Både intensiteten och budskapen varierar under året. Början på nästa högintensiva period infaller under april. Så gör dig redo för ökad efterfrågan då genom att marknadsföra sig själv samma period och ta hem produkter. Kontakta din ASSA-representant för stöd i din marknadsföring. Det finns också färdigt material att ladda ned på yale.se/press. Där finner du exempelvis bilder, text, annonser, affischer, banners och filmer.

Vi slussar konsumenterna till vår microsajt Smartliving. Tanken med vårt nav ”Smartliving” är att ta våra kunder hela vägen genom köpresan. Det gör vi genom att informera om våra lösningar, presentera användare från verkliga livet och ge svar på frågor om både funktioner och produkter för att sedan slussa kunderna till våra återförsäljare.

Besök gärna smartliving.yale.se för att se vilket material som rullar i medierna just nu. Årets marknadssatsning är lika massiv som tidigare år. Skillnaden är att vi är där när kunderna är mottagliga. Vi är ”always on”.

Läs alla nyheter här